Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

19 juni

Av Lotta Lundmark - 20 juni 2009 01:14

idag vaknade jag klockan tolv. drömde en väldigt märklig dröm om att jag

var på någon semesterort och så var det turridning där och jag hade en islandshäst som var jättefin men insåg snart att den var gjord av plast när den tappade benen när vi galopperade ut i vattnet. plasthästarna gjorde nämligen det om det kom hårda stötar mot deras ben. när de tappat benen var man tvungen att gå. så jag gjorde det. sen kom det vatten igen. och man fick INTE göra bomben för då skulle det ju komma hårda stötar mot de andra hästarnas ben så att de tappade benen. men jag gjorde det ändå och sjönk djupt djupt  i vattnet (det är min standarddröm - att vara långt nere i väldigt djupt vatten) och sen kom jag upp och då var alla arga på mig och det var den drömmen.


millis var hos mig när jag vaknade. så jag tog med henne till köket och så åt vi frukost. jag hittade aldrig någon räksallad igår så det blev skinka på rostat bröd och jordgubbskräm med mjölk och te till mig och o'boy till millan. GOTT! sen spelade vi sims och åt godis i några timmar. sen cyklade vi till coop men de hade stängt så då åkte vi på trädgårdskonsum och gjorde en hemlig grej och sen åkte vi på konsum på luossa och köpte middag (pasta carbonara till mig och kyckling bearnaise till millan) och sen fick vi skynda oss hem till top model och såg top model och åt middag och spelade lite mer sims och gick ut och solade. toppen :)


sen har vi druckit öl och varit på fest (det var en man där som hade varit på både tresor och berghain. berghain. så jävla coolt. han kunde lite tyska men jag kunde mer) och sen gick jag till statoil och köpte calzone pepperoni och cola och lösgodis (special nougador, salmiakpuckar och citronpiller är allt jag behöver i godisväg. statoils lösgodis är det allra bästa) och räksallad! så nu har jag ägg, räkor, räksallad och rostat bröd till morgondagens frukost. så himla great!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Lotta Lundmark - 24 augusti 2009 20:41

nu gör jag internationell karriär: http://honeyiscool.wordpress.com ...

mm.

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 23:13

som du kanske har förståttjag är hos dig igen jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen det har varit tungt och grått jag är frusen än när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen och som du kanske redan vet jag är oslagbar ja...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:38

tvillingarna: nu får du besök av en kär och efterlängtad vän. presenter kan du få och du bör känna dig mycket älskad, mest för att du är så snäll. en riktigt bra dag bör du få här.   seems like tomorrow is gonna be the day of my life typ? ...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:35

rasmus: är det lördag idag? lotta: nej, det är söndagrasmus: efter söndag kommer lördag? lotta: nej, efter söndag kommer måndag. rasmus: efter måndag kommer lördag? lotta: nej, efter måndag kommer tisdag. rasmus: efter tisdag kommer lördag? lotta: ne...

Av Lotta Lundmark - 22 augusti 2009 23:51

Du heter: Lotta Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Dahlgren - du Beroende av: te Vad tror folk om dig?: att jag är en sötis helt klart!! Stämmer det? ja!!? Vad får du oftast komplimanger för? att vara söt!! Vad säger du för att imponera på någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards