Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 27 juni 2009 01:11

inga utropstecken idag. jag är lite besviken på denna dag. känner mig lite omringad av idioter faktiskt. men jag tror att det bara är nu. såhär var det: drack öl, cyklade till sanne, där var det fint, drack lite mer öl, gick till staden, tittade på takida (det var meningslöst. the only gain var att det var varmt och mysigt) sen gick jag. sen kom jag tillbaka till sanne. då var hon trött och skulle gå hem. då var jag helt ensam. höll kontinuerlig sms-kontakt med millis och träffade ganska många söta människor men det var ändå tråkigt. jag köpte två langos (har nu ätit typ fem st på två dagar) och sen gick jag hem. var först att komma hem, så otroligt skönt och nu ligger jag i min säng (har borstat tänderna, tvättat ansiktet och borstat håret och satt upp det i en knut. jag tror det är första gången det händer efter en utekväll. jag måste ha nyktrat till vid det här laget) och lyssnar på eva dahlgren.


tidigare idag har det hänt lite olika saker. först när jag vaknade åt jag frukost och sen ringde mormor och berättade att alla valparna var hos henne. då åkte jag dit och lekte med dom och sen promerade jag till staden för att vara med millis. åt en langos (!) och så gick vi runt lite. så otroligt skönt väder idag också, jättesoligt :) jag köpte med mig sorbet och sen gick vi till mig. sen cyklade jag till mormor och lekte med valparna igen och sen hämtade mamma mig och så duschade jag och fixade mig och ja, resten står där uppe. så det har varit en kanonfin dag. att det var tråkigt på slutet var nog bara för att återställa den universella balansen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards