Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 24 juni 2009 19:57

åh idag är det typ världens världens finaste väder. när jag klev av bussen för ett tag sen kom det liksom en varm pust luft mot mig, ungefär som när man stiger ur flygplanet utomlands. och då var klockan halv åtta på kvällen:) så otroligt fint. och jag har känt den där genuin-lycka-känslan idag. att allt bara är fint.


imorse vaknade jag upp, snoozade, såg på top model-finalen samtidigt som jag åt frukost (men nu ska de sluta visa det. jag vet inte varför. de har ju visat till säsong 8. men de hade kunnat visa ända till säsong 11). sen övningskörde jag till mormor, hjälpte henne att såga ved (jag skulle tro att jag tjänat ihop en tusenlapp nu på mitt svarta sommarjobb) i några timmar.


sen åt jag lunch där, lax med potatis och sås och sen gick jag till körskolan och hade körlektion - landsvägskörning. det gick riktigt bra och nu har jag bara omkörningar och tillämpning kvar.


sen promenerade jag till bibblo och lånade en bok, gör vad du vill av erlend loe. erlend loe är bäst, hans bok naiv. super. är en av mina absoluta favoritböcker. jag ska spara allt är upplyst till semestern och så tänkte jag låna vi som aldrig sa hora av ronnie sandahl och ta med den också. först tyckte jag att vi som aldrig sa hora verkar lite fånig men det ska visst vara en massa håkan hellström- och lars winnerbäckreferenser i den, och ronnie sandahl har faktiskt bott i berlin!


sen promenerade jag till staden och mötte millis och stina. vi åt mjukglass (fitness camp fungerar inte på sommaren helt enkelt. idag har jag ätit fyra glassar, det var det enda sättet att överleva) och gick runt där ett tag. jag hittade en fin svart kofta för bara 119:-, men jag har liksom redan en svart kofta, behöver man två svarta koftor kanske? sen gick vi till henne och så gjorde vi tacos till middag (mums!) och sen har vi varit ute och gått med hunden i solskenet och sen tog jag bussen hem, men den gick bara till staden så jag promenerade därifrån och det var så himla mysigt för det var så soligt och varmt och så mycket människor ute som det är nu:)


nu ska jag kolla min bloglovin och sen hoppa in i duschen:)

Av Lotta Lundmark - 24 juni 2009 00:33

den enda jag över huvud taget har en tillstymmelse till att alls vilja se är john me (inte samma klass som någon av artisterna som spelar på peace and love. ja, förutom honom själv då). han spelar på torsdag. vad ska jag göra alla andra dagar? tänkte jag då, men nu har jag hittat något som kommer hålla mig sysselsatt! http://www.kirunafestivalen.com/nyheter/2009/mer-an-bara-varmkorv

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards