Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 9 juni 2009 14:53

många spännande saker har hänt idag!


förmiddagen var nog inte så spännande, jag tog lite extralång sovmorgon och duschade och det på morgonen, åt te och världens godaste mackor till frukost. sen pizza till lunch och sen till skolan för att fika på samhällskunskapen. jag gjorde om exakt samma misstag som igår och kom på för sent att jag inte har någon cykel (den står ju fortfarande på skolan) så då fick jag ta min broders fåniga cykel. jag har redan råkat köra sönder den lite, ena bromsen har gått sönder och det där glaset framför växlarna. den kan verkligen inte stå upp till mina förväntningar på en racercykel..


ute stötte jag på nästa problem - en extrem hagelskur. jag tror aldrig jag har varit så blöt. åkte förbi staden och köpte den där klänningen innan skolan. sen fikade vi och fick pris för vinsten i nutidsfrågorna - daim!


sen hade jag och sanne betygssamtal med nina. mvg i historia!!!!!!:) har aldrig blivit så glad för ett betyg tror jag. nu har jag verkligen fått upprättelse.


sen hade jag körlektion. det gick typ bra. jag lyckades göra en riktigt bra saxvändning. men det är ju meningslöst att ens lära sig göra det, det är då inget jag kommer tillämpa någonsin.


sen hade vi jeopardy på svenskan. det gick dåligt.. sen fixade jag alla papper till syon så nu är jag helt färdig med det, vilket känns jättebra.


sen cyklade jag hem. for över styret på cykeln, vilket resulterade i hål i jeansen, köttsår på benet och inre blödningar i armen. värdelöst. nu ska jag dricka te och tröstäta mackor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards