Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

17 maj del två

Av Lotta Lundmark - 17 maj 2009 22:40

jag är i den sinnesstämning som jag brukar vara i för tidiga morgnar - omotiverad och trött, med en känsla av att allt är onödigt och tröttsamt. jag försöker tänka på mysiga saker (endast en halv skolvecka nu, allt är lugnt och bra, jag är nästan rik, shopping i narvik på fredag, inte ens en månad till skolavslutning/18-årsdag) men det hjälper inte särskilt mycket.


nyss råkade jag glömma bort mitt frukostägg så att det kokade i nästan en timme. men jag har hört att ett kokt ägg ska bli till en delikatess efter 64 minuter?


nyss tänkte jag också en lömsk tanke om att inte gå på idrotten imorgon. jag har nämligen körlektion på morgonen, sen en timme till idrotten, sen en timme till nästa lektion. då hade jag hellre varit hemma och ätit pasta och bacon med pastasås. men jag borde verkligen gå. idrottens strategiska placering på schemat har gjort att den ibland har missats till förmån för sovmorgon. kanske för många gånger. därför borde jag lämna den lömska tanken nu. men lömska tankar har en tendens att etsa sig fast om de en gång frekventerat min hjärna.


 jag har även tagit det mogna beslutet att strunta i körkortsteorin på tisdag. jag har faktiskt varit på alla genomgångar, på tisdag ska vi bara jobba självständigt. så nu lämnar jag den skiten!;) eller så inte. nu måste jag läsa om bilens utrustning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Lotta Lundmark - 24 augusti 2009 20:41

nu gör jag internationell karriär: http://honeyiscool.wordpress.com ...

mm.

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 23:13

som du kanske har förståttjag är hos dig igen jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen det har varit tungt och grått jag är frusen än när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen och som du kanske redan vet jag är oslagbar ja...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:38

tvillingarna: nu får du besök av en kär och efterlängtad vän. presenter kan du få och du bör känna dig mycket älskad, mest för att du är så snäll. en riktigt bra dag bör du få här.   seems like tomorrow is gonna be the day of my life typ? ...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:35

rasmus: är det lördag idag? lotta: nej, det är söndagrasmus: efter söndag kommer lördag? lotta: nej, efter söndag kommer måndag. rasmus: efter måndag kommer lördag? lotta: nej, efter måndag kommer tisdag. rasmus: efter tisdag kommer lördag? lotta: ne...

Av Lotta Lundmark - 22 augusti 2009 23:51

Du heter: Lotta Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Dahlgren - du Beroende av: te Vad tror folk om dig?: att jag är en sötis helt klart!! Stämmer det? ja!!? Vad får du oftast komplimanger för? att vara söt!! Vad säger du för att imponera på någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards