Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 29 juni 2009 12:52

igår var det ganska lugnt, jag cyklade ner till stugan (iklädd en snygg blå wct-dress från 80-talets mitt ;)) , var där och solade i några timmar, åt söndagsmiddag (schnitzel - tyskt och älskvärt). 


idag är egentligen min första sommarlovsdag, nu är det är slut på mitt svartjobb. var ändå tvungen att stiga upp nio för att ha körlektion. "tillämpade stadskörning", det gick helt okej, förutom att jag körde 50km/h en lång bit där det var 30km/h ;) haha. living on the edge.  sen gick jag till elli och sen gick vi och åt frukost på safari :) jag åt ost- och skinkmacka och te. gott. köpte med mig te hem också, earl grey cream. sen gick vi på staden i någon timme. jag hade planer på att shoppa loss, men hittade typ inget. jag tycker det alltid är så, när man inte har pengar så hittar man massor som man vill ha, men när man har råd att köpa något så hittar man inget. men då har jag mer pengar till luleå i alla fall:)


jag är helt glad, idag ska mormor hämta axa:) åh, äntligen!:) och på torsdag kommer mats, helena och rasmus. jag längtar jättemycket:) och det ska bli så roligt när rasmus får träffa axa också! :)


nu ska jag göra lunch :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards