Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 2 juni 2009 19:23

saker och ting börjar gå min väg nu. imorse vaknade jag i rätt tid (brutala försovningar ger perspektiv på saker. istället för att det känns jobbigt att kliva upp så känns det bara så himla skönt att vara vaken i tid och slippa ta itu med oanade konsekvenser) och gick på min historia och min naturkunskap. vi hade prov vilket jag var helt oförberedd på och inte hade pluggat alls till, men det var inte så svårt, jag får nog i alla fall vg. sen håltimme, då åkte jag hem och åt panpizza (en hälsosam livsstil är visst ologisk så länge det finns panpizza). sen skola igen. sen åkte jag till mormor och åt te och skorpor till mellanmål, och läste. sen middag, gulasch med pasta och sallad. jag älskar gulasch! det är så gott. och mango till efterrätt. sen hade jag körkortsteori, fick vg på provet och i kursen då då :) och nu är jag hemma.


imorgon är det springdags! jag känner mig nog rätt taggad. ska snart göra havregrynsgröt och koka ägg, det blir frukosten imorgon också. idag har jag inte tränat något speciellt, jag vilar upp mig, men jag har under dagen cyklat runt typ en mil sammanlagt i denna verkligt platta stad med riktigt korta avstånd.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards