Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 28 juni 2009 01:47

åh idag var så himla bra


vi tar dagen först. vaknade vid halv tolv. åt sorbet till frukost. tog en dusch, sen låg jag i min säng och åt nektariner och tyckte synd om mig själv. åt middag med min familj, pepparrullad fläskfilé med potatisgratäng och sen fixade jag mig och gick iväg på ett ärende. satte mig och drack öl och pratade med erik och david sen gick jag mot stan för att möta sanne. träffade en civilingenjör från gällivare som jag höll sällskap med ett tag. sen mötte jag sanne och anders och vi gick och kollade i öltälten lite och satte oss i gräset sen. köpte en langos (nr 6). sen skulle de titta turbonegro så jag gick. träffade anton:):) var med honom ett litet tag, sen gick jag vidare. träffade sandra:):) sen gick jag ut och sen tillbaka och köpte mjukglass med jordgubbsströssel. sen ringde jag till marika och träffade henne och några andra, bl a harry som ser ut som en miniatyr av martin rolinski och som hade på sig en skinnjacka i strl 36. satt där med dom i någon timme med avbrott för att köpa en langos (nr 7). träffade maria:):) sen gick vi runt lite och gick hem ungefär kvart över ett. och nu är jag hemma och har lycklig varm känsla i kroppen förutom en liten ledsen klump i halsen som är ledsen över att festivalen är slut nu. jag vill inte att den ska vara det

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards