Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 23 juni 2009 22:18

idag har jag varit på roadtrip med pappa. till gällivare, för att köra halkbanan. när jag kom hem klockan sju hade jag inte ätit något på 8 timmar förutom en ramlösa och så fanns det ingen middag så då satte jag mig ner för att tycka synd om mig själv, då gjorde mamma kyckling och couscous och tomat och paprika åt mig. vinnare hittar kreativa lösningar!


det gör ont i mitt hjärta för att jag inte ska åka till peace and love. idag insåg jag att det kommer bli många fina stunder i livet och att den typ optimala lyckan är att stå och hoppa på en festival. lars winnerbäck tänkte jag specifikt på då. jag tänkte verkligen inte specifikt på E.M.D, men det är tydligen mitt öde att stå och hoppa till dom istället. suck...


vad kort det här inlägget blev. jag tror det beror på att det är fitness camp, dom andra inläggen handlar nog mest om mat ;) just nu äter jag havregrynsgröt med kanel och socker OCH äppelmos! ;) men bara man äter havregrynsgröt kan ingen ifrågasätta om man är på fitness camp eller inte!


jag har förresten en sak att berätta, i förrgår köpte jag veckorevyn. på omslaget stod det om den nya smarta varannan dag-metoden. och jag tänkte direkt att det måste vara en metod då man bara har fitness camp varannan dag och unnar sig/njuter/lever ett lyckligt liv varannan. det låter som en kanonbra metod! tänkte jag och köpte tidningen för att läsa mer. men då visade det sig att varannan dag-metoden gick ut på att styrketräna varannan dag och konditionsträna varannan.. inte alls någon bra metod med andra ord!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards