Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 17 juni 2009 20:42

färdig med allt, hunnit spela sims också:) gud vilken skön känsla, nu behöver jag inte göra något jobbigt på typ hela helgen i alla fall. inte jobba, inte städa, inte ha körlektion, ingenting. och det börjar gå upp för mig nu att jag inte har skola längre. och inte kommer att ha det på typ tio veckor. så befriande. nu har jag ju rätt bra med pengar också, det är som den ultimata friheten.


ihelg ska jag vara med millan:) hon ska sova här torsdag-lördag. jag vet att hon uppskattar att äta goda saker precis som jag så jag ska nog köpa hem rostat bröd och ägg och räksallad och jordgubbskräm och lite sådant:) och på fredag ska vi vara vilda! jag tror att mina föräldrar ska bo i stugan i helgen också så det blir nice!


nu måste jag lägga ner lite tid på att svara på en viktig fråga - vad ska jag äta nu?


Av Lotta Lundmark - 17 juni 2009 17:28

fin dag idag med :) klev upp åtta (efter att ha snoozat i en timme. snooza är nog världens bästa känsla, det är så himla skönt!), tittade top model när jag åt frukost,


 sen åkte jag till mormor. hjälpte henne med att rensa ogräs och lägga om stenplattor och plantera om rabatten. sen åt vi lunch, köttbullar med potatis och brunsås. och färska jordgubbar till efterrätt:)


sen åkte vi till britt för att titta på valparna:) jag är kär:) det var nio st sex veckor gamla vorstehvalpar:) så vi klappade och pussade på dom och sen bjöd britt på helgolandskaka, high five!:)  


när jag kom hem var jag skitduktig och städade rummet och bäddade rent sen åkte jag och övningskörde med pappa och sen hade jag körlektion. det gick väl bra och jag har fått uppkörning och teoriprov 25 augusti.


sen kom jag hem, åt paella och tittade top model igen. nu ska jag cykla till konsum (jag måste. kan liksom inte ta bussen till konsum och att gå är ännu mer ineffektivt), sen duscha och sen får jag äntligen spela sims:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards