Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 20 juni 2009 07:16

I'm wide awake, it's morning. vad ska jag göra nu då? millis är inte här heller, vilket hon borde vara, men jag måste ha förlorat henne under gårdagen. det är sådant man får räkna med ;)


har inte så storartade planer för idag, eller jo, jag ska äta min storartade frukost. sen blir det nog sims och läsa och ta en dusch och sen ska jag cykla ner till stugan (1,5 mil. är sjukt taggad. men mitt förakt för cyklar har i alla fall försvunnit lite. det finns en förklaring till varför det har varit så jobbigt att cykla på senaste tiden - jag har typ inte haft någon luft alls i bakdäcket. på körskolan fick vi lära oss att för lite luft i däcken ökade bränsleförbrukningen väldigt mycket. och det är ju min energi som är cykelns bränsle. därför har det går åt väldigt mycket energi varje gång jag skulle cykla) och äta midsommarmiddag med ägg, räkor, rökt lax m.m :) sen så glömde jag min väska på ett ställe så jag måste hämta den också. har kameran i den och jag vill sätta in bilderna på datorn:) jag tror dom blev rätt fina. och så förväntar jag  mig ett besök från millan. hon har gjort sig rätt så hemmastadd här så det är ganska mycket grejer hon måste komma och hämta ;)


åh, nu är det typ bara en vecka kvar tills mormor hämtar axa:) jag blir helt såhär lycklig varje gång jag tänker på det. valparna var så sjukt fina. jag vet verkligen inget mysigare:)


och om två veckor åker vi till luleå:) då ska jag shoppa och (bäst av allt) så får jag äntligen träffa rasmus! fint livet är nu :)

Av Lotta Lundmark - 20 juni 2009 07:15

the heart is a bloom, shoots up through the stony ground

/ bono

Av Lotta Lundmark - 20 juni 2009 01:14

idag vaknade jag klockan tolv. drömde en väldigt märklig dröm om att jag

var på någon semesterort och så var det turridning där och jag hade en islandshäst som var jättefin men insåg snart att den var gjord av plast när den tappade benen när vi galopperade ut i vattnet. plasthästarna gjorde nämligen det om det kom hårda stötar mot deras ben. när de tappat benen var man tvungen att gå. så jag gjorde det. sen kom det vatten igen. och man fick INTE göra bomben för då skulle det ju komma hårda stötar mot de andra hästarnas ben så att de tappade benen. men jag gjorde det ändå och sjönk djupt djupt  i vattnet (det är min standarddröm - att vara långt nere i väldigt djupt vatten) och sen kom jag upp och då var alla arga på mig och det var den drömmen.


millis var hos mig när jag vaknade. så jag tog med henne till köket och så åt vi frukost. jag hittade aldrig någon räksallad igår så det blev skinka på rostat bröd och jordgubbskräm med mjölk och te till mig och o'boy till millan. GOTT! sen spelade vi sims och åt godis i några timmar. sen cyklade vi till coop men de hade stängt så då åkte vi på trädgårdskonsum och gjorde en hemlig grej och sen åkte vi på konsum på luossa och köpte middag (pasta carbonara till mig och kyckling bearnaise till millan) och sen fick vi skynda oss hem till top model och såg top model och åt middag och spelade lite mer sims och gick ut och solade. toppen :)


sen har vi druckit öl och varit på fest (det var en man där som hade varit på både tresor och berghain. berghain. så jävla coolt. han kunde lite tyska men jag kunde mer) och sen gick jag till statoil och köpte calzone pepperoni och cola och lösgodis (special nougador, salmiakpuckar och citronpiller är allt jag behöver i godisväg. statoils lösgodis är det allra bästa) och räksallad! så nu har jag ägg, räkor, räksallad och rostat bröd till morgondagens frukost. så himla great!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards