Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Lotta Lundmark - 21 juni 2009 17:14

har varit och cyklat och ätit, och handlat. äppeljuice och lätt a-fil och lyxig müsli. linfrö och all-bran apple and figs har jag redan hemma. let the fiberrika times roll! :)

Av Lotta Lundmark - 21 juni 2009 13:01

gårdagen blev ungefär som jag trodde. spelade sims, cyklade ner till stugan och åt midsommarmiddag, millis kom och hämtade sina grejer och tog med min väska (men kameran är borta. skit också).


sen ägnade jag några timmar på natten åt att läsa ut 1222 över havet. nu har jag läst alla anne holts böcker. det känns jättetråkigt att det är över (och jag har fortfarande inte kommit över att cecilie dog. jag kommer inte få sinnesro förrän hon typ återuppstår). nu ska jag i alla fall börja läsa allt är upplyst.  


om jag kunde drömma tänkte jag spara till semestern. eller, semester och semester, jag ska vara i luleå i en vecka. men jag tror det kommer bli hur bra som helst. jag tänkte leka med rasmus, bada på brändön, ligga i hängmattan i örarna och läsa, shoppa!, äta på max, åka på ikea, fika och sen åka tåg hem.


idag har jag bara ätit frukost och spelat lite sims. ska snart cykla ner till stugan igen och äta middag där. jag kommer ju nästan bli vältrimmad av att cykla 1,5 mil så här ofta! det börjar faktiskt bli dags för fitness camp nu. jag är ganska färdig med jordgubbskräm och rostat bröd och räksallad. nu är det dags för äppeljuice och linfrön och ananas:) ska åka och handla tropicana apple och fil och müsli. och åka förbi statoil och köpa godis ;) men fitness camp börjar först imorgon ju!!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards