Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

16 maj

Av Lotta Lundmark - 16 juni 2009 23:44

idag har varit en fin dag.


 på förmiddagen hjälpte jag mormor med trädgårdsarbete. det var väl inte så himla kul men det betalar sig, dels kommer jag få betalt för det sen, och dels var mellanmålet idag rostat bröd med ägg, räkor och citronmajonnäs :)


sen cyklade jag hem och lovade då mig själv att aldrig cykla mer. det var uppförsbacke och motvind hela vägen och jag var trött i kroppen. känner fortfarande ursinne bara jag tänker på cyklar. förstår inte varför man cyklar över huvud taget. bah!


till slut kom jag hem i alla fall, åt hallonkräm till mellis och spelade sims. jag har verkligen kommit in i det nu:) dock så hängde sig datorn efter typ en timme och jag hade inte sparat. åt middag, ugnspannkaka (detta verkar vara min turdag när det gäller mat), sen tog jag bussen (cyklar suger, bussen är bäst) till staden.


där mötte jag millan och hon följde med mig på en shopping spree. köpte nya skor (svarta tygskor), en svart t-shirt, en svart bh, en ny parfym (min gamla vanliga replay for her!) och en ansiktskräm. det är så roligt att shoppa :) det känns som att min själ mår bra av det ;)


sen följde millis med till mig och jag introducerade henne i nya sims. det var så pass kul att jag fortsatte spela när hon gått. när jag spelade tidigare på dagen mötte min gamla sim en väldigt fin man på biblioteket. i sims 3 kan man välja olika personliga egenskaper till sin sim och jag ger alltid mina simmar egenskapen bokmal (gillar att läsa böcker, blir bra författare). så gick min sim till biblioteket och där mötte hon denna man, som med sim-mått mätt var rätt attraktiv. och han var också en bokmal! men sen försvann ju allting när datorn hängde sig. nu försöker jag återse denne man genom att flitigt frekventera biblioteket. men jag hittar honom inte. och jag kan inte gå hem till honom heller för jag minns inte hans efternamn. bara förnamnet - connor. what to do?


jag känner mig helt nöjd när det gäller allting. det har varit en så fin helg, det känns som att det borde komma något slags antiklimax nu. ungefär som efter jul och nyår när man tvingas inse att inget spännande kommer hända på fem månader. men, nu kommer spännande saker hända! om två veckor är det festival. om tre åker jag till luleå. om fyra åker jag hem igen och ska vara ensam hemma i två. och hela tiden är det sommarlov. och det är så fint ute och det finns så mycket roligt man kan göra :)


det enda mörka molnet på min himmel är allt som har med körkortet att göra. imorgon har jag körlektion och så måste jag köra med pappa. det är bara så jobbigt och trist.

 
 
Anna

Anna

17 juni 2009 12:47

vad tragiskt, det där med sims :(

http://hotarubi.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Lotta Lundmark - 24 augusti 2009 20:41

nu gör jag internationell karriär: http://honeyiscool.wordpress.com ...

mm.

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 23:13

som du kanske har förståttjag är hos dig igen jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen det har varit tungt och grått jag är frusen än när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen och som du kanske redan vet jag är oslagbar ja...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:38

tvillingarna: nu får du besök av en kär och efterlängtad vän. presenter kan du få och du bör känna dig mycket älskad, mest för att du är så snäll. en riktigt bra dag bör du få här.   seems like tomorrow is gonna be the day of my life typ? ...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:35

rasmus: är det lördag idag? lotta: nej, det är söndagrasmus: efter söndag kommer lördag? lotta: nej, efter söndag kommer måndag. rasmus: efter måndag kommer lördag? lotta: nej, efter måndag kommer tisdag. rasmus: efter tisdag kommer lördag? lotta: ne...

Av Lotta Lundmark - 22 augusti 2009 23:51

Du heter: Lotta Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Dahlgren - du Beroende av: te Vad tror folk om dig?: att jag är en sötis helt klart!! Stämmer det? ja!!? Vad får du oftast komplimanger för? att vara söt!! Vad säger du för att imponera på någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards