Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

14 juni

Av Lotta Lundmark - 14 juni 2009 22:03

jag ville bara berätta att jag känner mig helt lycklig:) man slösar massor av energi när man går omkring och funderar på om man mår bra eller dåligt, det är väldigt befriande att komma fram till insikten om att vara tillfreds med allt. och ibland slås jag bara av jättestora lyckokänslor helt plötsligt. typ när jag tänker på räkmackor ;)


idag har jag varit i stugan. det regnade så jag låg inne och läste hela dagen. men det är det bästa:) jag håller på med presidentens val nu. har bara kvar en bok sen. men sen ska jag läsa allt är upplyst av jonathan safran foer och så har jag lånat den första twilight-boken:) millis tycker att jag borde se filmen också, men jag vet inte vad som är bäst egentligen, att läsa boken först eller att se filmen? att se filmen först skulle ta bort hela imagine-konceptet som är en del av det roliga med böcker, men det är ju värdelöst att se en film om man redan vet vad som kommer hända. egentligen är det rätt lömskt att göra filmer av böcker. böcker och filmer borde sannerligen hållas avskilda från varandra.


när jag kom hem så gick jag till millis. jag har varit i stort sett fysiskt inaktiv i två dagar och får lite krypningar i vaderna då så jag promenerade dit och det tog väl 45 min. vi filosoferade lite om helgens händelser och promenerade till statoil. jag slog på stort och köpte en calzone, med pepperoni. den var hur god som helst! mums! :) sen har vi tittat lite tv och nu är jag hemma.


millan har berättat lite om att hon har en hemlig blogg så jag började leta efter den. och nu hittade jag den! ;)


nu ska jag äta en sub med ägg och räksallad:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Lotta Lundmark - 24 augusti 2009 20:41

nu gör jag internationell karriär: http://honeyiscool.wordpress.com ...

mm.

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 23:13

som du kanske har förståttjag är hos dig igen jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen det har varit tungt och grått jag är frusen än när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen och som du kanske redan vet jag är oslagbar ja...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:38

tvillingarna: nu får du besök av en kär och efterlängtad vän. presenter kan du få och du bör känna dig mycket älskad, mest för att du är så snäll. en riktigt bra dag bör du få här.   seems like tomorrow is gonna be the day of my life typ? ...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:35

rasmus: är det lördag idag? lotta: nej, det är söndagrasmus: efter söndag kommer lördag? lotta: nej, efter söndag kommer måndag. rasmus: efter måndag kommer lördag? lotta: nej, efter måndag kommer tisdag. rasmus: efter tisdag kommer lördag? lotta: ne...

Av Lotta Lundmark - 22 augusti 2009 23:51

Du heter: Lotta Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Dahlgren - du Beroende av: te Vad tror folk om dig?: att jag är en sötis helt klart!! Stämmer det? ja!!? Vad får du oftast komplimanger för? att vara söt!! Vad säger du för att imponera på någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards