Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

12 juni

Av Lotta Lundmark - 12 juni 2009 13:25

18 år!:) det här har redan varit en kanondag, jag kan lika gärna gå och sova lycklig nu ;) och det har knappt börjat. jag vaknade, åt frukost framför top model, fick en present. en rolling stones t-shirt :)


sen skjutsade mamma mig till skolan och så hade vi avslutning. fick betygen, jag är helnöjd :) mvg i svenska b, engelska b, tyska 4, samhällskunskap b, historia b och idrott och hälsa a :) jag som bara skulle få vg i idrott! men jag försökte ju förklara för louise att jag förtjänade ett mvg och hon sade att hon skulle ta sig en funderare, jag måste helt enkelt ha övertygat henne om min förträfflighet ;) men det bästa är att ha mvg i alla språk och alla samhällsämnen. det är ju sådant som jag verkligen vill vara bra på! så fick jag vg i körkortsteori, ridgym och naturkunskap. och g i matte b. men det är ingen idé att älta det, vi är ju redan överens om att det helt enkelt inte var allahs vilja ;)


sen promenerade jag hem. köpte chips och billys. det är som sagt ingen fitness camp detta ;) millis tyckte att jag var tråkig som gick hem. men jag tror att jag hade det trevligare och framför allt varmare i soffan med en bok än vad det skulle vara att stå på staden vid alla studenter.


jag har läst ut utan eko nu. har bara två böcker kvar.. och jag är fortfarande nere över att cecilie dog i förra boken. hoppas inte jag hamnar i en depression över detta ;)


om en halvtimme ungefär kommer mina föräldrar hem, och mormor kommer. då ska vi fika och jag ska öppna presenter :) sen ska jag titta top model, sen ska vi äta middag och mamma har lovat att jag ska få tunnbrödrulle med korv, potatismos och RÄKSALLAD, sen kommer mina finisar hit och fikar, sen ska vi ha förfest. sen blir det väl staden och krogen. vet inte riktigt nu hur kvällen kommer bli, men en sak är i alla fall säker - jag och millis ska någon gång under kvällens lopp gå till statoil och köpa calzone ;)

 
 
Anna

Anna

17 juni 2009 12:45

grattis :)
i efterskott

http://hotarubi.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Lotta Lundmark - 24 augusti 2009 20:41

nu gör jag internationell karriär: http://honeyiscool.wordpress.com ...

mm.

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 23:13

som du kanske har förståttjag är hos dig igen jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen det har varit tungt och grått jag är frusen än när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen och som du kanske redan vet jag är oslagbar ja...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:38

tvillingarna: nu får du besök av en kär och efterlängtad vän. presenter kan du få och du bör känna dig mycket älskad, mest för att du är så snäll. en riktigt bra dag bör du få här.   seems like tomorrow is gonna be the day of my life typ? ...

Av Lotta Lundmark - 23 augusti 2009 18:35

rasmus: är det lördag idag? lotta: nej, det är söndagrasmus: efter söndag kommer lördag? lotta: nej, efter söndag kommer måndag. rasmus: efter måndag kommer lördag? lotta: nej, efter måndag kommer tisdag. rasmus: efter tisdag kommer lördag? lotta: ne...

Av Lotta Lundmark - 22 augusti 2009 23:51

Du heter: Lotta Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Dahlgren - du Beroende av: te Vad tror folk om dig?: att jag är en sötis helt klart!! Stämmer det? ja!!? Vad får du oftast komplimanger för? att vara söt!! Vad säger du för att imponera på någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards