Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Lotta Lundmark - 17 maj 2009 22:40

jag är i den sinnesstämning som jag brukar vara i för tidiga morgnar - omotiverad och trött, med en känsla av att allt är onödigt och tröttsamt. jag försöker tänka på mysiga saker (endast en halv skolvecka nu, allt är lugnt och bra, jag är nästan rik, shopping i narvik på fredag, inte ens en månad till skolavslutning/18-årsdag) men det hjälper inte särskilt mycket.


nyss råkade jag glömma bort mitt frukostägg så att det kokade i nästan en timme. men jag har hört att ett kokt ägg ska bli till en delikatess efter 64 minuter?


nyss tänkte jag också en lömsk tanke om att inte gå på idrotten imorgon. jag har nämligen körlektion på morgonen, sen en timme till idrotten, sen en timme till nästa lektion. då hade jag hellre varit hemma och ätit pasta och bacon med pastasås. men jag borde verkligen gå. idrottens strategiska placering på schemat har gjort att den ibland har missats till förmån för sovmorgon. kanske för många gånger. därför borde jag lämna den lömska tanken nu. men lömska tankar har en tendens att etsa sig fast om de en gång frekventerat min hjärna.


 jag har även tagit det mogna beslutet att strunta i körkortsteorin på tisdag. jag har faktiskt varit på alla genomgångar, på tisdag ska vi bara jobba självständigt. så nu lämnar jag den skiten!;) eller så inte. nu måste jag läsa om bilens utrustning.

Av Lotta Lundmark - 17 maj 2009 21:32

reality bites. jag har haft sanslöst ont i magen hela dagen och upplevt en extremt traumatisk situation då en hund sprang rakt mot bilen när jag körde och jag var nära att köra på den (hur känner sig människor som kör på andra människor så att dom dör? hur orkar dom fortsätta leva? jag kände mig som skit när jag nästan körde på en hund). men bra saker har hänt också. jag är 150 kr rikare och idag har jag tittat på johan glans i parlamentet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards