Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Lotta Lundmark - 19 maj 2009 22:23

idag har varit en konstig dag, inget har väl riktigt blivit som jag tänkte mig. allt började då med att jag vaknade halv två istället för halv åtta. det gjorde att allt blev lite märkligt. då hade engelskan redan börjat så jag åt frukost och gjorde allt i lugn och ro och åkte till nästa lektion sen, som var ridgym. en man från nsd var där och pratade med ridgymgruppen, vi blev fotade och allt. den snyggsnygga bilden kommer nog i tidningen på fredag.

sen åkte jag till mormor och åt. sen tillbaka till stallet, tänkte titta när malin red sin häst. hann se 10 min, verkligt fin häst det där:) hann bli lite smått avis på henne samtidigt;) sen tittade jag dressyren också.


insåg då att jag glömt telefonen hos mormor. tillbaka dit och hämtade den, sen skulle jag till millis, men mormor insisterade på att bjuda på te och skorpor först, och det var hur mysigt som helst att sitta i hennes soffa, klappa hundarna, dricka te och äta skorpor. livskvalitet!


sen cyklade jag till millan, vi drack te, kollade tv och så gjorde hon slingor på mig. det blev riktigt bra:) mitt hår måste känna att jag visar det omsorg, den senaste veckan har jag slösat 450:- + 299:- + 89:- = 838:- på det (klippning + schampo, balsam, värmeskyddskräm + slingor).


 sen cyklade jag hem, och nu är jag här. jag anar att det kommer bli svårt att somna ikväll, med tanke på att jag sov 14 timmar inatt. vem sover 14 timmar på en natt?!

Av Lotta Lundmark - 19 maj 2009 14:40

den här dagen har urartat litegrann, jag vaknade för en timme sen..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards