Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Lotta Lundmark - 9 maj 2009 16:07

idag är det lördag. väldigt behagligt. jag har hittat en sida med alla förhäxad-avsnitt! och jag har mer än 100 avsnitt kvar att se! det är det bästa som hänt på länge.


men man kan inte bara se på förhäxad (eller.. jo. det kan man faktiskt. men jag har inte gjort det idag) jag har varit ute och sprungit och duschat. det är grått och ganska kallt idag men jag tycker det är rätt mysigt. det är bara så skönt att springa när det är kyligt, när det är varmt är det bara jobbigt. egentligen är inte lördag min springdag, men jag sprang idag för att inte behöva göra det imorgon. då kan jag ägna all min tid i stugan åt att ligga i sängen och läsa livet på scotland street 44. grått väder vore fint då också. men sen får det gärna bli soligt igen.


jag har fått lite ont i halsen också. men det gör inte speciellt mycket. det gör det befogat att dricka hur mycket te som helst (jag ska snart inleda min sjunde kopp) och så har jag fått en alldeles egen påse halstabletter! och inte vilka som helst, extra cool drops pro med fyllning! (haha. det är skillat att få med både cool och pro i ett halstablettsnamn!)


snart ska jag äta pepparrullad fläskfilé med potatisgratäng och sen ska jag vara med elli och några andra. och ikväll är det robinson!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards