Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Lotta Lundmark - 28 juli 2009 19:55

nu har jag packat ner allt jag kan packa ner.

kläder - check!

tågbiljetter - check!

öl - check!

bok - check!

tänkte duscha imorgon på morgon så alla sådana grejer får vänta.


annars då, jag har tittat top model, varit på äventyr och ordnat öl (tack så jättemycket, du vet vem du är:)), lagat middag (det blev potatis- och purjolökssoppa med bacon och krutonger. det blev jättebra:)) samt städat elementen. men det var värt det, nu får jag 500 kr i fickpengar :) fast när jag åkt nattbuss x 2, ätit nattmat x 2, köpt macka till tåget x 2, fikat,  och betalat min skuld till elli så är det nog bara 100 kr kvar men ändå:) hoppas på att dom säljer hjärtformade solglasögon någonstans på lulekalaset som dom gjorde på festivalen, i så fall ska jag köpa ett par med svarta bågar :)  nu ska jag försöka övertala mamma om att vi ska beställa från h&m ;)

Av Lotta Lundmark - 28 juli 2009 12:46

vaknade för två timmar sen, efter det har jag bara druckit te och läst. har inte haft någon matlust, och om man inte ska äta frukost finns det ju ingen mening med att stiga upp ;) men det börjar nog bli dags nu, jag ska till tågstationen om typ en timme. sen ska jag handla med mamma, och idag är det jag som lagar middagen också, har hon bestämt. jag vet inte vad jag ska göra, kanske potatis- och purjolökssoppa med bacon :) och så ska jag titta top model och packa färdigt allt. let's roll. (eller let's rule som pappa brukar säga ;) funkar ju också)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards