Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Lotta Lundmark - 10 juli 2009 19:24

sov till elva idag, så otroligt skönt att få sova ut. och jag fick äntligen snooza som jag älskar igen. gick och mötte elli och gick på staden med henne. köpte en makeupremover från neutrogena. neutrogenas produkter är typ världens bästa, dom är billiga, bra, luktar gott och säljs på apoteket och apoteket säljer inga hudprodukter som inte är bevisat bra för huden. sen gick vi på safari och jag åt först pumpafralla med rökt renstek, sen te och kanelbulle. mysigt att sitta där och dricka te när det regnade ute:) promenerade hem igen och skrev om min packlista, packade lite, läste nyaste numret av häst&ryttare och bläddrade lite i nya hööks. sen beställde vi thai från arctic eden, jag tog kyckling med vitlök och basilika och det var hur starkt som helst. har ätit mat från thai take away som hade rankingen tre chilifrukter (det starkaste dom har) och det här som jag åt idag var tio gånger starkare än det och då stod det inte ens någonting om chili. sen har jag packat lite till och nu ligger jag i sängen. det ösregnar ute. tid för varm choklad och mackor och hertiginnan av bloomsbury street alltså:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards