Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Lotta Lundmark - 1 juli 2009 23:16

idag har jag betalat mitt livs första faktura. via nordeas e-tjänst. är rätt stolt över mig själv, jag visste först inte riktigt hur jag skulle göra, men som den vinnare jag är så var det rätt lätt att hitta en lösning. efteråt kände jag mig sjukt nöjd med mig själv och helt klart born to be a business woman ;) sen jag blev 18 år har jag även gått ur kyrkan. det tycker jag att alla som inte är aktivt troende borde göra. varför betala för tjänster som man inte använder? och kyrkan får mer makt och pengar än de borde ha bara för att många är så ignoranta. saker kvar på min lista: tatuera mig och ta dykarcertifikat (jag har visserligen aldrig dykt men jag tycker det verkar vara skit ägigt) 


idag har jag även varit hundvakt åt axa i någon timme så att mormor kunde åka och handla. det var sjukt mysigt, jag tycker verkligen om den där lilla hunden. står fast vid att valpar är det bästa som finns:) nu vill jag ju ha en egen hund. och en häst. men jag tror att jag ska börja med en katt. hihi.


när mormor kom tillbaka så hade hon med sig jordgubbar så då åt vi jordgubbar och sen powerwalkade jag hem. var där igår också, och blev kvar till kvällen. tittade på allsången och åt te och skorpor medan axa sov i min famn :')

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards