Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Lotta Lundmark - 2 juli 2009 22:11

sov till halv ett idag, vet inte om man borde ha ångest för det, men det var bara jätteskönt:) sen åt jag te och rostat bröd till frukost, mums! engelsk frukost är ju det bästa.


sen klädde jag på mig, idag hade jag shorts- och sandaldebut för det var helt varmt och soligt. jag älskar mina gladiatorsandaler:) sen kom jag på att jag glömt mina solbrillor hos mormor, så fick ta ett par gamla. dom kändes väldigt 2007 ;) promenerade till staden och gick på banken och lämnade in en faktura, sen gick jag och handlade åt mamma. handlade även isglass åt mig själv. sen promenerade jag hem igen.


efter middagen åkte vi till mormor. lekte och gosade med axa, sen kom mats och helena och rasmus dit:) så då har jag lekt en massa med rasmus. finns nog inget mysigare:)  sen åkte dom andra hem men jag stannade lite längre. så då åt jag kvällsfika där och lekte mer med rasmus och kom hem alldeles nyss:) har bestämt med mats nu att jag åker ner till luleå med dom på söndag istället för att åka i mitten/slutet på nästa vecka som resten av min familj. jag ska gå på monki!


sitter och lyssnar på lasse på spotify. har nog kommit in i någon slags lasse-period. att dricka te och lyssna på honom är ju så himla mysigt:) fast det passar ännu bättre på hösten men. åh, jag skulle verkligen bli världens lyckligaste om han kom till festivalen nästa år. får gåshud bara av en liveversion av söndermarken, om jag skulle se honom live nu skulle jag nog gråta nonstop:) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards