Alla inlägg den 30 april 2009

Av Lotta Lundmark - 30 april 2009 14:46

imorse åt jag en stor frukost bestående av fil och fruktmüsli, ägg, grapefrukt och te. en bra start på en fin dag.


i skolan hade vi quiz och Quiz Masterz var bäst igen. sen höll jag mitt tal och det gick ganska bra.


sen var det pannkakor med jordgubbssylt till lunch! jag åt 7 st. men de var faktiskt kravmärkta och man ska ju stödja ekologiskt jordbruk ;)


efter skolan gick jag på staden med millis. hittade en del fina grejer, bl a en grå rolling stones-tshirt på jc. men den kostar 400 kr så jag önskar mig nog den i födelsedagspresent istället.


sen satte vi oss i solen och åt glass. det är en så himla fin dag idag! blå himmel och jättevarmt.


sen har jag även hunnit gå på ett viktigt ärende (så nu har jag 6 st budweiser), och vara hos millis ett litet tag. tänkte se top model sen, och  äta middag. sen ska jag tillbaka till henne. för att dricka öl och äta chips förhoppningsvis :)


och din blick är inte mörk och märklig längre :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards