Alla inlägg den 25 april 2009

Av Lotta Lundmark - 25 april 2009 19:36

jag har tittat tävlingar hela dagen idag också. promenerade ner till stallet redan kvart över nio på morgonen. det var skönt att vara ute så tidigt, det är så fridfullt då. jag gick där och lyssnade på musik och det regnade litegrann. men det innebär ju som att vintern äntligen är över.


i stallet sen var det jättetrevligt. jag pratade med millis och th, åt mandariner och kollade på tävlingarna (riktigt spännande). åt en supergod lunch, ekologiska köttbullar med pasta och tomatsalsa. det har varit en jättebra dag.


sen jag kom hem har jag bara hunnit äta tacos och duscha egentligen. nu ska jag göra mackor och se på robinson! i förrgår drömde jag förresten att jag var med i programmet. eller, det enda som hände var att vi skulle klättra ner för en stege till havet och simma till en strand. det var i alla fall soligt och härligt och varmt i vattnet, en fin dröm.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards